Jag städar med mina tårar.

Jag behöver åka hem nu och få lite olika perspektiv på saker och ting. Det jag gör är inte bra mot mig själv. Jag plågar mig genom dag som dag bara för att vägra ge upp hoppet om att en riktig kärlek ska finnas där ute, även för mig.
Just hoppet är väl kanske bra att ha men inte att klamra sig fast vid en och samma människa i flera år som man ändå vet inte har besvarade känslor för en.  hur har då min dag faktiskt varit idag?

- jag vaknade
- jag tog en dusch och kände pirr i magen
- jag åt ingen frukost utan stack ut i stan och handlade lite.
- efteråt så pratade jag med en viss person, och det slutade med hångel
- när jag gick hem var mitt hjärta totalkrossat
- jag tog en till dusch för att lugna ner mig.
- jag lagade en maträtt som smakade för salt.

Det som återstår är att jag ska städa - tyvärr kommer jag nog fälla ett par tusen tårar i skurhinken.
Sen ska jag fara hem till min familj och dölja mina känslor i två dygn och sen kan jag åka tillbaka till min lilla lägenhet och bli ett vrak i några dagar innan skolan börjar igen och jag måste fokusera på den.


2 fina bilder från google som får hjärtat att svida lite extra...


Kommentarer
Postat av: Me

2011-12-30 @ 16:03:41
Postat av: Me

Lycka till och du har en jättefin blogg :)

2011-12-30 @ 16:04:13
URL: http://www.tipsanime.devote.se
Postat av: evelina

supercool blogg! ;)

2011-12-30 @ 18:18:14
URL: http://evesstil.blogg.se/
Postat av: evelina

sv. haha <3

sorry men jag vet faktiskt inte hur jag har fått dit den svarta ramen :O sök på google så kommer det nog nåt där det står hur man får dit ramen.

2011-12-30 @ 18:30:13
URL: http://evesstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0